Rejseinfo

Aflysninger og forsinkelser

Primera Air ved at punktlighed er afgørende for passagererne, og vi bestræber os på at sikre, at alle fly flyver til tiden. Beklageligvis sker det til tider grundet flyrejsernes virkelighed, at der forekommer forsinkelser og aflysninger. Primera Air følger EU-reglerne i forbindelse med forsinkelser og aflysninger. Her kan du læse om dine rettigheder ifm. afvisning ved boarding, lange forsinkelser, aflysninger og bistand.

Se EU-reglerne

Passagerer skal have en bekræftet flyreservation og et boardingkort for at være berettiget til rettighederne i reglerne. Fordringshavere skal opgive deres navn og kontaktoplysninger, navnet på alle andre passagerer, der stilles krav for, og deres kontaktoplysninger, kopi af boardingkort og oplysninger om flyforstyrrelsen.

Hvis du kontakter os på andres vegne, skal vi bruge en underskrevet samtykkeerklæring fra personen, der rejste, som giver tilladelse til, at du kan agere på deres vegne.

Kontakt vores kundeserviceafdeling på e-mail - claims@primeraair.com for at gøre et erstatningskrav gældende.